Olasz sikercég túra

Vannak dolgok, amiket egyszerűen nem lehet szóban átadni. Ha csupán olvasunk valamiről, az azzal kapcsolatos tudásunk, valószínűleg a 25%-ot sem éri el. Honnan jön a maradék 75%? Ha látjuk, megtapasztaljuk az már egy nagy lépés, és erre tökéletes alkalom Olasz sikercég túránk.

Olasz sikercég túra

Olaszországi céglátogatásaink során két fő célt próbálunk megvalósítani:

  1. Valós, gyakorlatban megfigyelhető sikerek segítségével inspiráljuk, ösztönözzük a látogatókat, hogy saját cégeikben is megvalósítsák a látott sikereket.
  2. Kellemes programokkal és egy jó csapat hangulattal segítsünk a résztvevőknek, hogy ki tudjanak kapcsolni, és így távolról tudjanak cégeikre, céljaikra és problémáikra pillantást nyerni.
Éhesen hazajönni Olaszországból?
Az Alpok déli lábánál landolunk. A Mont Blanc koronázza a hegyeket. A Leonardo da Vinci által megzabolázott Ticino folyó korán reggel ködszerű fátyolként húzza maga fölé a felhőket, de a távolban markánsan kivehető a divat új fővárosa: Milánó. A Ticino is odatart, és mi is.

Mikor van a túra?

  • Egyszer tavasz vége felé, április-május környékén.
  • Egyszer szeptemberben, amikor a nyaralások lejárta után újra teljes gőzzel beindult az ipar.
  • Egyszer pedig karácsony előtt.

Miért Olaszország?

Hogy ki mit szeret ízlés kérdése, mi imádjuk Olaszországot. Na, nem a hírhedt bürokráciát, a maffiát vagy a közlekedési dugókat, hanem az olasz embereket, a konyhát és a kultúrát.

Észak-Olaszország mind iparban, mind turizmusban az élen jár, így ideális hely a sikercégek látogatásának és a kikapcsolódásnak ötvözésére. Be is járjuk Lombardiát Bresciától Milánóig, és igyekszünk minden alkalommal olyan szállást vagy programokat találni, ahol szemünket gyönyörködteti a látvány.

Milyen cégeket járunk végig?

Kisebb-nagyobb cégek különböző szektorokból, melyek a Hubbard Menedzsment RendszerⓇ rendszerszintű bevezetésével és szemléletével értek el kiemelkedő sikereket.

Összesen négy cégben nézünk meg részeket a rendszerből:

  • Egy végfelhasználókat kiszolgáló kertészeti áruház, ahol több 10000 ember fordul meg minden hétvégén. 80-100 fős cégről van szó, ahol a szezonális munkáknak köszönhetően nagyon nagy a fluktuáció, ám a személyzetfelvételi és -betanítási gépezetük ezt nagyon hatékonyan lekezeli.
    Kiemelkedő eredményeket értek el továbbá a PR és Marketing tekintetében, és mint jó „kereskedők” elképesztően hatékony beszerző rendszert alakítottak ki.
    Ez persze azért izgalmas, mert eredendően nem kereskedők voltak, sőt nem is ügyvezetők, hanem kertészek. Képzett ügyvezetőkké és kereskedőkké akkor váltak, amikor a Hubbard College-ban képződtek és gyakornokoskodtak.
  • Egy különleges dekorvakolatot kifejlesztő cég, ahol a hétköznapi szobafestő levetkőzi a „jómunkásember” gondolkodását és igazi kreatív, alkotóvá válik. A cég viszonteladói hálózaton keresztül értékesíti termékeit és folyamatosan képzi a munkaerőt, mely a dekorvakolatból akár egy lakás központi látványelemét is elő tudja varázsolni.
    A kevéssé értett, misztikus PR területét egy konzervbontó egyszerűségére és hatékonyságára sikerült lefordítaniuk.
    Az olyan elvont, nehezen érthető gondolatok, mint a termék-fejlesztés, kultúra, PR, piac-hódítás, mind egyszerúen érthetővé válnak ebben a cégben.
  • Egy eredetileg öntöttvas radiátorokat gyártó cég, mely később komoly piaci előnyt szerzett saját radiátor szabadalmainak kifejlesztésével majd később a termékpaletta bővítésével, hogy egy fürdőszoba minden elemét ki tudják szolgálni.
    További piaci előnyt jelentett számukra a logisztikai központjuk, mely pontosságával jól tudja szolgálni az idő és kötbér érzékeny építési szektort.
    Az elmúlt években a Covid leállást zseniálisan fordították a javukra, hogy egyedülálló, modern értékesítés segítő megoldásokat fejlesszenek.
  • Végül a hab a tortán egy pláza, amely a semmi közepén, nagyvárosoktól távol tudott óriásira nőni és elképesztő emberforgalmat lebonyolítani.
    A Covid leállás során egyedüli olasz plázaként egyetlen üzletet sem kellett bezárniuk. Óriási hangsúlyt fektetnek rá, hogy erős kötődést alakítsanak ki az odajárókkal, és az erre irányuló PR stratégiájuk már önmagában egy aranybánya.

Mi a program?

Érkezés napja

Az érkezés napján nincs külön program, ezen a napon az egyetlen cél, hogy mindenki kipihent legyen a másnapi kezdésre.

Amennyiben egy korai repülővel érkezünk, akkor gyorsan szervezünk egy kötetlen programot és felfedezzük valamelyik helyi kisvárost.

Első nap

Délelőtt

Steflor
kertészeti áruház

  • Szervezeti minta
  • Személyzet (felvétel, betanítás, fejlesztés, felügyelet és kezelés)
  • PR és marketing
  • Beszerzési stratégiák

Délután

Giorgio Graesan & Friends
dekorvakolat

  • Marketing kommunikáció
  • PR stratégia
  • Jövőkép és küldetés
  • Hosszútávú céges stratégia megvalósulása

Este

Szabadprogram

  • Kikapcsolódás valamilyen helyi nevezetességnél
  • vagy egy rejtett gyémánt felfedezése

Második nap

Délelőtt

ERCOS
radiátor- és fürdőszobai szanitergyár

  • Értékesítés segítő eszközök
  • Logisztika
  • Értékesítési hálózat kiépítése

Ebéd

Hajókázás és kikapcsolódás a páratlan olasz Alpokban

Délután

Globo
bevásárlóközpont

  • PR stratégia
  • PR stratégia

Utána szabadprogram a plázában, hogy mindenki tudjon kedvére vásárolni.

Este

Utazás haza

A program minden esetben az aktuális túra előtti hetekben válik véglegessé.

Következő időpont

2024. április 8-10.

Jegyek vásárlása

Olasz sikercég túra
Következő időpont: 2024. április 8-10. KORÁNKELŐ AKCIÓ február 8-ig: 399 000 Ft + ÁFA Teljes ár: 499 000. Miért pont Olaszországba tanulj a cégvezetésről? - Van, aki a *finom pizza* vagy *cappucino* miatt érkezik. - Van, aki *szeretne eltávolodni* és *ötleteket gyűjtve újratervezni*. - Van, aki konk…

A hiányzó láncszem az igazán gyakorlatias tudáshoz

Milánói Mintacég Túránk során a cégvezetők krémjét látogatjuk meg, hogy munkásságukat mikroszkóp alá tegyük. Ezek a túrák mindig aranyat érnek.

A cégek hatékonysága, hangulatvilága, a szakértelem mértéke pozitívan sokkolják résztvevőinket. És nem azért, mert ezeket máshol nem lehet látni, hanem mert itt azt is látják, pontosan hogyan is valósítják ezeket meg.

Azon túl, hogy új lendületet, inspirációt és megújult reményt adott a résztvevőknek, sőt nekünk is, olyan jellemző problémákra láttunk kézzelfogható megoldásokat, mint a

  • személyzet kiválasztás,
  • betanítás,
  • szezonális személyzet kérdése,
  • PR,
  • vásárlók kötődésének és hűségének kialakítása,
  • marketing,
  • logisztika és
  • mindehhez a vezető hozzáállása és szerepe.

Az eddig résztvett több száz cégvezető 9,5 pont felett értékelte a szakmai értékét a túrának, ami egy tizes skálán igen jó eredmény.

Sőt, egyik ügyfelünk a túrán azt találta mondani, hogy noha

ő ismeri ezt a cégvezetési módszert és
használják is a cégben, de közel sem ilyen
hatékonysággal.

Ennél tovább is ment, le volt taglózva, hogy vezetőit nem hozta magával, de nem búsult, hanem erőt merített ebből. Rövid időn belül egész vezetői csapatával eljött Milánóba, egy éven belül pedig teljesen megfordította a cég addig összeomlás felé való tendenciáját. Azóta is növekszik és egyre nyereségesebbek.

És te abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy immár sokadik alkalommal egy kiforrott programba csatlakozhatsz be.

A túra ára tartalmazza a

  • Budapest-Milánó repülőjegyet
  • A túra idejére a szállást
  • Helyszíni utazást
  • Több napos intenzív, gyakorlatias helyszíni képzést legalább négy cégnél.

Hol tudok csatlakozni?

Vedd meg jegyed még most, mielőtt betelne a létszám. Egyszerre csak kisebb csoportokat tudunk vinni, hiszen ezek élő, működő cégek és nem múzeumi darabok, így a túra folyamán is dolgoznak. Szerencsére!

Kattints az alábbi termékre, a jegyed megvásárlásához.

Olasz mintacég túra

Csatlakozom

Mit ér ez a túra?

Nehéz forintösszegeket akasztani olyan élményekre, amelyek megváltoztathatják az életünket. Van akinek élete első focimeccse, van akinek az első alkalom, amikor repülőn ült, mindenkinek más és más élmények hagynak olyan nyomot, ami után már nem tud ugyanúgy tekinteni a világra.

Ezen a túrán a testi, lelki és üzleti vágyaid is középpontba kerülnek. Eredeti olasz pizzák, tészták, helyi szalámik, sajtok és halak, hamisítatlan tiramisu és az igazi gelato, ezek már önmagukban csodás élményt nyújtanak. A gyönyörű tájak, szerpentinek, havas hegycsúcsok és alpesi tavak is alaposan megcsiklandozzák az érzékleteinket.

Ám ezeket árazza be egy utazási iroda, nem a mi asztalunk. Az a képzés, amit a cégekben kapsz, külön-külön megérnek minimum fél milliót. Ha okosan lemásolod őket, milliárdokat hozhat a konyhára.

Ezenfelül pedig egy olyan társaságban töltöd el az utat, akik hasonló cipőben járnak, hasonlóan gondolkodnak, és könnyen lehet, hogy együtt több új ötletetek lesz, mint egyénileg.

Hogy ez a túra ténylegesen tíz milliót, száz milliót vagy tíz milliárdot ér számodra, az rajtad múlik.

De azt hiszem abban megegyezhetünk, hogy három milliónál biztosan nem ér kevesebbet.

Ha további kérdéseid vannak, töltsd ki az alábbi űrlapot, vagy keress minket telefonon (06 70 459 2238).

További cikkek

Nem is hittem volna el, ha nem jövök el ide
Van aki az írott szóban hisz, van aki inkább a videókat vagy a hanganyagokat részesíti előnyben. Nem vitatja azonban senki az élmény és a személyes megtapasztalás erejét.
Az érintés ereje
Vannak, akik megpróbálják elmagyarázni a terméküket, mások megmutatják, de vajon miben rejlik a kommunikáció igazi ereje?
Mi a közös a Ferreroban és a Ferrariban?
Mi a közös a Ferreroban és a Ferrariban? Az egyik finom, a másik meg finoman szól, miközben süvít. Mindkettő olasz. Mindkettőben van piros. És mindkettőt egy Kovács nevű úriember alapította (nem ugyanaz). Kovácsból Olaszországban is van annyi, mint Magyarországon. A Ferrari és a Ferrero név a Ková…
Problémát vagy pizzát szeretnél az asztalodon?
Problémát vagy pizzát akarsz inkább az asztalodra? A legtöbben a pizzát választanák, vagy egy jó olasz sütit, de mégis a problémát kapják. Pedig mennyivel jobban esne, ha kopogna a beosztott az ajtódon és nem rögtön az járna a fejedben, hogy „már megint mi a baj”, hanem azon gondolkodnál, vajon mos…
Mi köze a tiramisunak a cégvezetéshez?
Ahány ház annyi recept, ha tiramisuról van szó, és ez főleg igaz Olaszországban. Éppúgy van ez a cégvezetés esetében is. Ám, attól hogy valaki tiramisunak nevezi az alkotását, még nem garantált, hogy tényleg az. Nem azt mondom, hogy csak egyetlen recept létezik, és minden más istenkáromlás. Vanna…
Mindent neked kell csinálni?
Tele van már a hócipőd azzal, hogy mindent neked kell csinálni? Mert az egyik beteg, a másik lusta, a harmadik meg azt se tudja hol van balra. Nem baj, mondják, a főnök mindent megold. Meg hát! Hagyd az embereid két napra, oldják meg ahogy tudják, te meg gyere velünk olasz
Melyik fagyi legyen alul?
Soha nem gondolkodtam azon, hogy számítana a fagylalt sorrendje azon túl, hogy én melyik ízt akarom előbb enni és melyiket később.
Gasztrotúrán cégvezetést tanítanak
Egyszerre elmerülni az olasz konyha legjavában és a cégvezetés rejtelmeiben?
Versenytársból barátok
Messi vagy Ronaldo, kérdezi folyton a média, torkunkon lenyomva a gondolatot, hogy ők biztosan utálják egymást.