Ragasztót nem kenhetsz a vevőidre, vagy?
Ma, multi üzletláncok csatája azon dől el, hogy melyik tudja magához kötni a legtöbb vevőt. Neves láncok zsugorodnak minimálisra, mert nem kötötték a közönségüket magukhoz.
Sokan hiszik, hogy a PR egy-egy esemény vagy rendezvény lezavarása.
De ez csak egy LUSTA PR ügynök elképzelése.
A PR akkor hoz igazi eredményeket, és akkor nem kidobott pénz, ha egy hosszútávra megtervezett, átgondolt stratégia alapján hajtják végre.
Sokan panaszkodnak arra, hogy
- más cégekhez elmennek a vevőik, ha azok olcsóbbak,
- a nagyobb vagy multi cégekkel nem lehet versenyezni a vevő elszipkázásban,
- a vevőik nem fogják fel, hogy mennyivel jobb az ő szolgáltatásuk,
- inkább „egy barátjuk", "családtagjuk" hasonló ajánlatát fogadták el,
- a hűség vagy hála már a családokban sem létezik, nemhogy üzleti kapcsolatokban....
De te nem, ugye?
Szerinted lehet még esélye a te cégednek a vásárlók hűségére?
Hát akkor?
A vevők kötődését nem tudod "megvásárolni".
Lehetséges lenne, mégis a céged felé tartós kötődést, hűséget erősíteni?
Ma, multi üzletláncok csatája azon dől el, hogy melyik tudja magához kötni a legtöbb vevőt.
Neves láncok zsugorodnak minimálisra, mert nem kötötték a közönségüket magukhoz.
Mások piacvezetővé váltak szinte idiotikusan egyszerű ragasztót használva.
Vajon mennyi választ el téged ettől?
Lehet, hogy megvannak az eszközeid, csak a stratégiád hiányzik a megfelelő használatukra?
Legyél ott Pier Paderni és a HCA gyakorlati foglalkozásán, ahol:
- valódi, Pier által megvalósított, PR esettörténetekből fogsz okosodni,
- több, különféle szintű cégen keresztül,
- amiből, konkrét CSELEKVÉSI tervet raksz össze,
- akár külsőst is nem balek módjára tudsz megbízni
Június 12-13, Budapest
Stratégiai PR képzés Pier Padernivel
Sokszorozd meg az eladásaid, a marketinged eredményét és növeld meg az árrésedet a Stratégiai PR megfelelő kiaknázásával.
- Gyakorlati képzés
- Minimális elmélet
- Esettanulmányok
- Saját PR stratégia