Olasz sikercég túra
Vannak dolgok, amiket egyszerűen nem lehet szóban átadni. Ha csupán olvasunk valamiről, az azzal kapcsolatos tudásunk, valószínűleg a 25%-ot sem éri el. Honnan jön a maradék 75%? Ha látjuk, megtapasztaljuk az már egy nagy lépés, és erre tökéletes alkalom Olasz sikercég túránk.
Olaszországi céglátogatásaink során két fő célt próbálunk megvalósítani:
- Valós, gyakorlatban megfigyelhető sikerek segítségével inspiráljuk, ösztönözzük a látogatókat, hogy saját cégeikben is megvalósítsák a látott sikereket.
- Kellemes programokkal és egy jó csapat hangulattal segítsünk a résztvevőknek, hogy ki tudjanak kapcsolni, és így távolról tudjanak cégeikre, céljaikra és problémáikra pillantást nyerni.
Mikor van a túra?
- Egyszer tavasz vége felé, április-május környékén.
- Egyszer szeptemberben, amikor a nyaralások lejárta után újra teljes gőzzel beindult az ipar.
- Egyszer pedig karácsony előtt.
Miért Olaszország?
Hogy ki mit szeret ízlés kérdése, mi imádjuk Olaszországot. Na, nem a hírhedt bürokráciát, a maffiát vagy a közlekedési dugókat, hanem az olasz embereket, a konyhát és a kultúrát.
Észak-Olaszország mind iparban, mind turizmusban az élen jár, így ideális hely a sikercégek látogatásának és a kikapcsolódásnak ötvözésére. Be is járjuk Lombardiát Bresciától Milánóig, és igyekszünk minden alkalommal olyan szállást vagy programokat találni, ahol szemünket gyönyörködteti a látvány.
Milyen cégeket járunk végig?
Kisebb-nagyobb cégek különböző szektorokból, melyek a Hubbard Menedzsment RendszerⓇ rendszerszintű bevezetésével és szemléletével értek el kiemelkedő sikereket.
Összesen négy cégben nézünk meg részeket a rendszerből:
- Egy végfelhasználókat kiszolgáló kertészeti áruház, ahol több 10000 ember fordul meg minden hétvégén. 80-100 fős cégről van szó, ahol a szezonális munkáknak köszönhetően nagyon nagy a fluktuáció, ám a személyzetfelvételi és -betanítási gépezetük ezt nagyon hatékonyan lekezeli.
Kiemelkedő eredményeket értek el továbbá a PR és Marketing tekintetében, és mint jó „kereskedők” elképesztően hatékony beszerző rendszert alakítottak ki.
Ez persze azért izgalmas, mert eredendően nem kereskedők voltak, sőt nem is ügyvezetők, hanem kertészek. Képzett ügyvezetőkké és kereskedőkké akkor váltak, amikor a Hubbard College-ban képződtek és gyakornokoskodtak.
- Egy különleges dekorvakolatot kifejlesztő cég, ahol a hétköznapi szobafestő levetkőzi a „jómunkásember” gondolkodását és igazi kreatív, alkotóvá válik. A cég viszonteladói hálózaton keresztül értékesíti termékeit és folyamatosan képzi a munkaerőt, mely a dekorvakolatból akár egy lakás központi látványelemét is elő tudja varázsolni.
A kevéssé értett, misztikus PR területét egy konzervbontó egyszerűségére és hatékonyságára sikerült lefordítaniuk.
Az olyan elvont, nehezen érthető gondolatok, mint a termék-fejlesztés, kultúra, PR, piac-hódítás, mind egyszerúen érthetővé válnak ebben a cégben.
- Egy eredetileg öntöttvas radiátorokat gyártó cég, mely később komoly piaci előnyt szerzett saját radiátor szabadalmainak kifejlesztésével majd később a termékpaletta bővítésével, hogy egy fürdőszoba minden elemét ki tudják szolgálni.
További piaci előnyt jelentett számukra a logisztikai központjuk, mely pontosságával jól tudja szolgálni az idő és kötbér érzékeny építési szektort.
Az elmúlt években a Covid leállást zseniálisan fordították a javukra, hogy egyedülálló, modern értékesítés segítő megoldásokat fejlesszenek. - Végül a hab a tortán egy pláza, amely a semmi közepén, nagyvárosoktól távol tudott óriásira nőni és elképesztő emberforgalmat lebonyolítani.
A Covid leállás során egyedüli olasz plázaként egyetlen üzletet sem kellett bezárniuk. Óriási hangsúlyt fektetnek rá, hogy erős kötődést alakítsanak ki az odajárókkal, és az erre irányuló PR stratégiájuk már önmagában egy aranybánya.
Mi a program?
Érkezés napja
Az érkezés napján nincs külön program, ezen a napon az egyetlen cél, hogy mindenki kipihent legyen a másnapi kezdésre.
Amennyiben egy korai repülővel érkezünk, akkor gyorsan szervezünk egy kötetlen programot és felfedezzük valamelyik helyi kisvárost.
Első nap
Délelőtt |
Steflor
|
Délután |
Giorgio Graesan & Friends
|
Este |
Szabadprogram
|
Második nap
Délelőtt |
ERCOS
|
Ebéd |
Hajókázás és kikapcsolódás a páratlan olasz Alpokban |
Délután |
Globo
Utána szabadprogram a plázában, hogy mindenki tudjon kedvére vásárolni. |
Este |
Utazás haza |
A program minden esetben az aktuális túra előtti hetekben válik véglegessé.
Következő időpont
2024. április 8-10.
Jegyek vásárlása
A hiányzó láncszem az igazán gyakorlatias tudáshoz
Milánói Mintacég Túránk során a cégvezetők krémjét látogatjuk meg, hogy munkásságukat mikroszkóp alá tegyük. Ezek a túrák mindig aranyat érnek.
A cégek hatékonysága, hangulatvilága, a szakértelem mértéke pozitívan sokkolják résztvevőinket. És nem azért, mert ezeket máshol nem lehet látni, hanem mert itt azt is látják, pontosan hogyan is valósítják ezeket meg.
Azon túl, hogy új lendületet, inspirációt és megújult reményt adott a résztvevőknek, sőt nekünk is, olyan jellemző problémákra láttunk kézzelfogható megoldásokat, mint a
- személyzet kiválasztás,
- betanítás,
- szezonális személyzet kérdése,
- PR,
- vásárlók kötődésének és hűségének kialakítása,
- marketing,
- logisztika és
- mindehhez a vezető hozzáállása és szerepe.
Az eddig résztvett több száz cégvezető 9,5 pont felett értékelte a szakmai értékét a túrának, ami egy tizes skálán igen jó eredmény.
Sőt, egyik ügyfelünk a túrán azt találta mondani, hogy noha
ő ismeri ezt a cégvezetési módszert és
használják is a cégben, de közel sem ilyen
hatékonysággal.
Ennél tovább is ment, le volt taglózva, hogy vezetőit nem hozta magával, de nem búsult, hanem erőt merített ebből. Rövid időn belül egész vezetői csapatával eljött Milánóba, egy éven belül pedig teljesen megfordította a cég addig összeomlás felé való tendenciáját. Azóta is növekszik és egyre nyereségesebbek.
És te abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy immár sokadik alkalommal egy kiforrott programba csatlakozhatsz be.
A túra ára tartalmazza a
- Budapest-Milánó repülőjegyet
- A túra idejére a szállást
- Helyszíni utazást
- Több napos intenzív, gyakorlatias helyszíni képzést legalább négy cégnél.
Hol tudok csatlakozni?
Vedd meg jegyed még most, mielőtt betelne a létszám. Egyszerre csak kisebb csoportokat tudunk vinni, hiszen ezek élő, működő cégek és nem múzeumi darabok, így a túra folyamán is dolgoznak. Szerencsére!
Kattints az alábbi termékre, a jegyed megvásárlásához.
Olasz mintacég túra
Mit ér ez a túra?
Nehéz forintösszegeket akasztani olyan élményekre, amelyek megváltoztathatják az életünket. Van akinek élete első focimeccse, van akinek az első alkalom, amikor repülőn ült, mindenkinek más és más élmények hagynak olyan nyomot, ami után már nem tud ugyanúgy tekinteni a világra.
Ezen a túrán a testi, lelki és üzleti vágyaid is középpontba kerülnek. Eredeti olasz pizzák, tészták, helyi szalámik, sajtok és halak, hamisítatlan tiramisu és az igazi gelato, ezek már önmagukban csodás élményt nyújtanak. A gyönyörű tájak, szerpentinek, havas hegycsúcsok és alpesi tavak is alaposan megcsiklandozzák az érzékleteinket.
Ám ezeket árazza be egy utazási iroda, nem a mi asztalunk. Az a képzés, amit a cégekben kapsz, külön-külön megérnek minimum fél milliót. Ha okosan lemásolod őket, milliárdokat hozhat a konyhára.
Ezenfelül pedig egy olyan társaságban töltöd el az utat, akik hasonló cipőben járnak, hasonlóan gondolkodnak, és könnyen lehet, hogy együtt több új ötletetek lesz, mint egyénileg.
Hogy ez a túra ténylegesen tíz milliót, száz milliót vagy tíz milliárdot ér számodra, az rajtad múlik.
De azt hiszem abban megegyezhetünk, hogy három milliónál biztosan nem ér kevesebbet.
Ha további kérdéseid vannak, töltsd ki az alábbi űrlapot, vagy keress minket telefonon (06 70 459 2238).