Alakíts ki cégreszabott vevőszerző gépezetet (rutinokat), értsd meg jobban a vevőidet, mint a konkurencia!

Sokak szerint a marketing feladata „a piaci, vásárlói igények felmérése, megerősítése, a termék pozícionálása, csomagolása, tálalása”. Hát... biztosan...

Alakíts ki cégreszabott vevőszerző gépezetet (rutinokat), értsd meg jobban a vevőidet, mint a konkurencia!
Kivált ilyen szintű vágyakozást a marketinged?

Szerintünk viszont a valódi marketing célja:

ELÉRNI, HOGY A VEVŐ AKARJA ÉS MEGVÁSÁROLJA A TERMÉKEIDET, SZOLGÁLTATÁSODAT.

Miért érnéd be kevesebbel?

Mi az egyetlen hatékony vevőszerző eszköz, ha nincsenek százmilliók reklámra?

Jelentkezés a tréningre

Vannak cégek és szervezetek, melyek megengedhetik maguknak, hogy kifogyhatatlan reklámbüdzséjükkel egyre több és több reklámjuk legyen, melyek egyre nagyobbak és nagyobbak. Mondhatni a csapból is ezek a cégek folynak és a termékeik, akár akarjuk, akár nem.

Az ember azt gondolná ez az egyetlen hatékony reklámozási módszer, vagyis csakis százmilliókkal lehet áttörni a piacot és sikereket elérni.

Ha a terméked ócska vagy haszontalan, akkor tényleg ez a legjobb módszer.

Ellenben, ha ez nem igaz rád, van egy költséghatékonyabb módszer.

Itt van például Markovich Béla, a MAPEI ügyvezető igazgatójának, sikere:

audio-thumbnail
Markovich Béla sikere
0:00
/1:19

Mint láthatod, a megfelelő eszközöket alkalmazva, nem kell nyomtatnod a pénzt, hogy versenyképes reklámokkal állj elő.

Patrick V. Valtin Rutinos vevőszerzés c. előadásán alapuló videótréningünk célja, hogy céged marketingeszközei megnöveljék az eladásaidat és stabilizálják a vevőkörödet.

A videótréning programja

Beiratkozás

CÉGED MARKETINGJE

  • Hogy teremthetsz összhangot a cég vezetőségének szándékai, a marketing és az értékesítés között.
  • Hogy érd el, hogy Téged válasszanak a lehetséges vevők, és hogy maguktól AKARJANAK vásárolni Tőled?
  • Hogy kerüld el azokat a dolgokat, amiket nem szeretnek a vevőid, de nem mondják?
  • Mit kell tenni, hogy a piac higgyen abban, amit reklámozunk?
  • Hogyan ragaszd a termékedhez, szolgáltatásodhoz az ügyfél figyelmét?
  • Hogyan érd el, hogy jó szájízzel gondoljon a veled megkötött üzletek sorára, és ne is gondolkodjon másban?

MARKETING ÉS INTERNET

  • Mit keresnek a neten az ügyfelek, és ebből hogyan profitálhatsz?
  • Miként épül fel egy aktív honlap, amelyik több mint eszköz vagy „felület”, mivel önmagában is képes eladni? (A honlapok tört része képes erre, csak összezavarja a látogatókat.)
  • Legyen a honlapod legjobb „érékesítőd”!

EMAIL-MARKETING

  • Hogy jutsz el a nyers címlistától a rendszeresen vásárló elégedett vevőkig?

HA EZEK KÖZÜL CSAK EGY IS ÉRDEKEL, A TRÉNING NEKED SZÓL.

Rutinos vevőszerzés videótréning

Patrick V. Valtin Rutinos vevőszerzés c. előadásán alapuló videótréningünk célja, hogy céged marketingeszközei megnöveljék az eladásaidat és stabilizálják a vevőkörödet.

Vásárlás