Alakíts ki cégreszabott vevőszerző gépezetet (rutinokat), értsd meg jobban a vevőidet, mint a konkurencia!
Sokak szerint a marketing feladata „a piaci, vásárlói igények felmérése, megerősítése, a termék pozícionálása, csomagolása, tálalása”. Hát... biztosan...
Szerintünk viszont a valódi marketing célja:
ELÉRNI, HOGY A VEVŐ AKARJA ÉS MEGVÁSÁROLJA A TERMÉKEIDET, SZOLGÁLTATÁSODAT.
Miért érnéd be kevesebbel?
Mi az egyetlen hatékony vevőszerző eszköz, ha nincsenek százmilliók reklámra?
Jelentkezés a tréningreVannak cégek és szervezetek, melyek megengedhetik maguknak, hogy kifogyhatatlan reklámbüdzséjükkel egyre több és több reklámjuk legyen, melyek egyre nagyobbak és nagyobbak. Mondhatni a csapból is ezek a cégek folynak és a termékeik, akár akarjuk, akár nem.
Az ember azt gondolná ez az egyetlen hatékony reklámozási módszer, vagyis csakis százmilliókkal lehet áttörni a piacot és sikereket elérni.
Ha a terméked ócska vagy haszontalan, akkor tényleg ez a legjobb módszer.
Ellenben, ha ez nem igaz rád, van egy költséghatékonyabb módszer.
Itt van például Markovich Béla, a MAPEI ügyvezető igazgatójának, sikere:
Mint láthatod, a megfelelő eszközöket alkalmazva, nem kell nyomtatnod a pénzt, hogy versenyképes reklámokkal állj elő.
Patrick V. Valtin Rutinos vevőszerzés c. előadásán alapuló videótréningünk célja, hogy céged marketingeszközei megnöveljék az eladásaidat és stabilizálják a vevőkörödet.
A videótréning programja
BeiratkozásCÉGED MARKETINGJE
- Hogy teremthetsz összhangot a cég vezetőségének szándékai, a marketing és az értékesítés között.
- Hogy érd el, hogy Téged válasszanak a lehetséges vevők, és hogy maguktól AKARJANAK vásárolni Tőled?
- Hogy kerüld el azokat a dolgokat, amiket nem szeretnek a vevőid, de nem mondják?
- Mit kell tenni, hogy a piac higgyen abban, amit reklámozunk?
- Hogyan ragaszd a termékedhez, szolgáltatásodhoz az ügyfél figyelmét?
- Hogyan érd el, hogy jó szájízzel gondoljon a veled megkötött üzletek sorára, és ne is gondolkodjon másban?
MARKETING ÉS INTERNET
- Mit keresnek a neten az ügyfelek, és ebből hogyan profitálhatsz?
- Miként épül fel egy aktív honlap, amelyik több mint eszköz vagy „felület”, mivel önmagában is képes eladni? (A honlapok tört része képes erre, csak összezavarja a látogatókat.)
- Legyen a honlapod legjobb „érékesítőd”!
EMAIL-MARKETING
- Hogy jutsz el a nyers címlistától a rendszeresen vásárló elégedett vevőkig?
HA EZEK KÖZÜL CSAK EGY IS ÉRDEKEL, A TRÉNING NEKED SZÓL.
Rutinos vevőszerzés videótréning
Patrick V. Valtin Rutinos vevőszerzés c. előadásán alapuló videótréningünk célja, hogy céged marketingeszközei megnöveljék az eladásaidat és stabilizálják a vevőkörödet.