Emberi cég vonzereje
(Emberi): Emberséges, emberies, az ember méltóságát önmaga és más irányában tiszteletben tartó. Emberi bánásmód. Tiszta ágyat és tiszta asszonyt Álmodik … S emberibb szavakat. (Ady Endre)
Nem nagy dolog. Fel sem tűnik.
De jó néven veszik.
Ezért feledkezik meg sok cég róla.
Van, hogy a legalapvetőbb dolog elhanyagolódik.
DE van olyan cég, aki szándékosan kiaknázza.
No nem a csaló PR trükkökre gondolok.
Inkább olyan szabályokra, mint
- sose hazudjunk a vevőknek...
Valahogy megolvasztja a páncélt.
És ma még jobban szükség van erre, mint valaha.
Te a szakmád mestere vagy.
Pier Paderni a HCA vendégeként elkalauzol téged ebben a világban.
Mert ha Pier valaminek mestere...
És 2 mester ha összefog...
2 nap alatt nem lehet minden eszközt átadni. De azt kiszúrhatod,
- mit csinálsz közülük esetleg ösztönösen időnként, és hogyan
- mihez van érzéked
- mihez vannak erőforrásaid
- mi az amit azonnal meg tudsz csinálni és eredményt hoz.
- hogyan barátkoztasd össze a cégeddel az embereket
- talán még az alkalmazottakat is.
Mint Piertől megszokhattuk, először az alapokkal kezdünk. Minden oldalról.
Nem varázs trükkökkel. Földhözragadt, prózai józansággal.
Utána cégekben konkrét megvalósítást és eredményeket mutat meg. Nem olyan cégekben, amit messziről látott. Nem pusztán hallomásból. Első kézből, feltűrt ingujjból.
És közben együtt tervezünk és kidolgozod a saját cégedre.
És hazaviszed.
Ennyi év tapasztalatáról én nem maradnék le.
Te se tedd.
Találkozunk az első sorban. Vagy a kávészünetben.
EMBERI CÉG VONZEREJE képzés Pier Padernivel
Amit a PR oktatásokon nem adtak át.
Nagyon nagyon jó volt!
Az oktató 10-es volt. Maximálisan tapasztalt volt a PR használatában.
Annyira jó, hogy erre a gyakorlatias képzésre fordítottam ezt a 2 napot.
Több azonnal használható eszközt is kaptam, amivel azonnali PR eredményeket tudunk elérni a cégünk számára.
Elsajátítottam, hogyan tudom a rendezvényeinket igazán hatékonyan és rendszeresen megcsinálni. Megtudtam, a PR eszközöket használva, hogyan érhetem el azokat az embereket, akiket magunk mellé akarunk állítani, és hogyan juthatunk el új ügyfelekhez.
A személyes találkozókat (ami az egyik feladatom is) fellendítem ezekkel.
Ezt a képzést jó szívvel tudnám ajánlani vállalkozó ismerőseimnek, és vadidegeneknek is.
Csodás példákon keresztül mutatta be Pier azokat a módszereket amivel igazi emberi, baráti viszonyba tudunk kerülni a célközönségünkkel. A gyakorlati feladatokban konkrétan a saját cégünkre tudtam összerakni a tanultakat.
Ez a képzés szerintem megéri mindenképpen, életreszóló!
A HCA használható, nagyon jó elvek alapján működő rendszert ad 🙂 nagyon képzett szakemberek előadásában.
P-L.K.
PR felelős, Ambi-Light Kft.
Ára: 450 000 Ft + ÁFA
Időpont: 2024. március 24-25.
Helyszín: Budapest - létszámtól függő.