Rejtett céges tartalékok?

Ha te vagy az embereid megelégedtetek az eddigi sikerekkel... Hogyan tudod megerősíteni a jól menő területeket, ha már mindent beleadtál?

Rejtett céges tartalékok?

Ha te vagy az embereid megelégedtetek az eddigi sikerekkel...

Hogyan tudod megerősíteni a jól menő területeket, ha már mindent beleadtál?

Ha egy kőművesnek már igazán kisujjában van a szakmája, és tele van rendelésekkel, akkor úgy érezheti, hogy „kimaxolta” pestiesen a lehetőségeit.

Lehet, hogy még hallja is innen-onnan, hogy eleget hajtott. Elégedjen meg azzal, amit elért.

Állítólag a Római császárok és polgárok nagyon megelégedtek azzal, amit elértek.

Azt hitték, hogy már nincs mit elsajátítani. Nincs mit megismerni.

Mint az átlag USA polgárról szóló kijelentésben:

Én azért beszélek veled angolul, mert megtanultam még egy nyelvet.
Te azért beszélsz velem angolul mert csak ezt a nyelvet beszéled.

Hubbard erről  így fogalmaz:

„Soha ne elégedj meg azzal amennyit tudsz!”

A rómaiak biztosak voltak benne, hogy többet tudnak, mint a barbár hunok.

Amikor egy teljes légiójuk szőröstül-bőröstűl tűnt el a hunok földjén, akkor már gyanús kellett volna legyen nekik, hogy valamit még el kellene sajátítaniuk. De nem fájt eléggé nekik. Ezért nem léptek.

Megküzdöttek a gazdagságukért - gondolták.

A piac most DURVÁN változik. Ha kint vannak a szenzoraid a sikerek közepette is, akkor tudod. Változás jön.

A ruhaipar ezt nem hitte el 15 éve.

A telefonipar sem.

Az autógyártás most hitetlenkedik. És a beszállítói tehetetlenek, ha továbbra is egy lapra tették fel a forgalmukat.

A HCA Rangidős cégfejlesztési tanácsadója, Pier Paderni 40 éves nemzetközi karrierje és válságkezelései közepette nem egyszer hasított át ilyen vizeken azokkal a cégekkel, melyek a Hubbard Cégvezetési Technológia zászlóshajói.

De lehet azt kérdezed: a saját szakmámban és az értékesítésben már mindent kimaxoltam, szorgalmasan építkeztem - mit tehetnék?

És teljesen igazad van.

Ezeken BELÜL már nem sok mindent tehetsz.

Hubbard a BŐSÉG megerősítésére felfedezte, hogy nem a meglevő sikereken kell erősíteni. Azokat meg kell őrizni, és szilárdítani.

A kiszolgáló területek, részlegek profizmusának, hatékonyságának növelésével viszont új nagyságrendre tudod emelni az összteljesítményeteket.

Melyik „kiszolgáló részleg” hozza a legtöbb nyereséget?

Pier következő képzésén a HCA-ban...

Mondjam még?

2 napig egy exkluzív cégvezetői csapat részeként kisajátíthatod Pier gyakorlati tapasztalatait az előbbiekben.

Az az eltökélt szándékunk, hogy kiképezve, pontos tervvel térj haza, a meglevő erőforrásaidat reálisan felmérve, és rádobj egy újabb lapáttal az eddigi sikereidre.

Hogy mi ez a részleg? Hogy mi ez a tudás?

Mekkora szükséged lesz a jövőben ...

  • a vevőid hűségére?
  • hogy bizalommal fizessék meg a munkád az olcsó konkurencia ellenére is?
  • hogy hatásosan ajánljanak barátaiknak?
  • hogy kinevessék a rólad hallott pletykákat?
  • hogy sorban álljanak az újonnan piacra dobott fejlesztéseidért?

Ehhez nem valami varázspálcát ad neked Pier.
Egy emberi cég, és az emberi kapcsolatok azok, amik kivesznek mostanában. Amire leginkább igénye van a vevőidnek, embereidnek és beszállítóidnak - de még az adóellenőrödnek is!

Jelentkezz most Pier és a HCA

Stratégiai PR képzésére

Február 26-27.

Stratégiai PR képzés

Február 26-27

Jelentkezés