Rejtett céges tartalékok?
Ha te vagy az embereid megelégedtetek az eddigi sikerekkel... Hogyan tudod megerősíteni a jól menő területeket, ha már mindent beleadtál?

Ha te vagy az embereid megelégedtetek az eddigi sikerekkel...
Hogyan tudod megerősíteni a jól menő területeket, ha már mindent beleadtál?
Ha egy kőművesnek már igazán kisujjában van a szakmája, és tele van rendelésekkel, akkor úgy érezheti, hogy „kimaxolta” pestiesen a lehetőségeit.
Lehet, hogy még hallja is innen-onnan, hogy eleget hajtott. Elégedjen meg azzal, amit elért.
Állítólag a Római császárok és polgárok nagyon megelégedtek azzal, amit elértek.
Azt hitték, hogy már nincs mit elsajátítani. Nincs mit megismerni.
Mint az átlag USA polgárról szóló kijelentésben:
Én azért beszélek veled angolul, mert megtanultam még egy nyelvet.
Te azért beszélsz velem angolul mert csak ezt a nyelvet beszéled.
Hubbard erről így fogalmaz:
„Soha ne elégedj meg azzal amennyit tudsz!”
A rómaiak biztosak voltak benne, hogy többet tudnak, mint a barbár hunok.
Amikor egy teljes légiójuk szőröstül-bőröstűl tűnt el a hunok földjén, akkor már gyanús kellett volna legyen nekik, hogy valamit még el kellene sajátítaniuk. De nem fájt eléggé nekik. Ezért nem léptek.
Megküzdöttek a gazdagságukért - gondolták.
A piac most DURVÁN változik. Ha kint vannak a szenzoraid a sikerek közepette is, akkor tudod. Változás jön.
A ruhaipar ezt nem hitte el 15 éve.
A telefonipar sem.
Az autógyártás most hitetlenkedik. És a beszállítói tehetetlenek, ha továbbra is egy lapra tették fel a forgalmukat.
A HCA Rangidős cégfejlesztési tanácsadója, Pier Paderni 40 éves nemzetközi karrierje és válságkezelései közepette nem egyszer hasított át ilyen vizeken azokkal a cégekkel, melyek a Hubbard Cégvezetési Technológia zászlóshajói.
De lehet azt kérdezed: a saját szakmámban és az értékesítésben már mindent kimaxoltam, szorgalmasan építkeztem - mit tehetnék?
És teljesen igazad van.
Ezeken BELÜL már nem sok mindent tehetsz.
Hubbard a BŐSÉG megerősítésére felfedezte, hogy nem a meglevő sikereken kell erősíteni. Azokat meg kell őrizni, és szilárdítani.
A kiszolgáló területek, részlegek profizmusának, hatékonyságának növelésével viszont új nagyságrendre tudod emelni az összteljesítményeteket.
Melyik „kiszolgáló részleg” hozza a legtöbb nyereséget?
Pier következő képzésén a HCA-ban...
Mondjam még?
2 napig egy exkluzív cégvezetői csapat részeként kisajátíthatod Pier gyakorlati tapasztalatait az előbbiekben.
Az az eltökélt szándékunk, hogy kiképezve, pontos tervvel térj haza, a meglevő erőforrásaidat reálisan felmérve, és rádobj egy újabb lapáttal az eddigi sikereidre.
Hogy mi ez a részleg? Hogy mi ez a tudás?
Mekkora szükséged lesz a jövőben ...
- a vevőid hűségére?
- hogy bizalommal fizessék meg a munkád az olcsó konkurencia ellenére is?
- hogy hatásosan ajánljanak barátaiknak?
- hogy kinevessék a rólad hallott pletykákat?
- hogy sorban álljanak az újonnan piacra dobott fejlesztéseidért?
Ehhez nem valami varázspálcát ad neked Pier.
Egy emberi cég, és az emberi kapcsolatok azok, amik kivesznek mostanában. Amire leginkább igénye van a vevőidnek, embereidnek és beszállítóidnak - de még az adóellenőrödnek is!
Jelentkezz most Pier és a HCA
Stratégiai PR képzésére
Február 26-27.