Mi a termelékenység?
Mi a hatékonyság?
És mi a különbség?

Reggel beérek a munkahelyemre, és szinte köszönni sincs időm, rögtön tárgyalásra várnak.

Szinte biztos, hogy a vezető termelékenyKomoly partnerről van szó, jól megy a tárgyalás, szerződést kötünk. Kidolgozzuk a fizetési ütemezést. Havi 400 ezer forint bevételt jelent. Jókedvűen válunk el egymástól, hiszen ez az üzlet mindkettőnknek nagyon kedvező. Másfél óra ment el vele.

Ezután egyeztetünk a vezetőimmel. Megtudom, hogy a raktárba kell egy ember betegség miatt, és hogy az értékesítők nincsenek megelégedve a marketing osztállyal, mert a reklámanyagok nem segítik őket.

Aláírok pár papírt, majd egy beszállítóval tárgyalok. Sikerült jó árat kialkudni.

Utána elintézem a raktáros felvételét, és tartok egy egyeztetést a marketingesekkel, és az értékesítőkkel. Kicsit sikerül lehűtenem a kedélyeket. Még van 2 tárgyalásom potenciális ügyfelekkel, ahol megint sikerül eladnom.

Hosszú nap volt. Fáradt vagyok. Hazamegyek feltöltődni a következő napra.

Ez egy termelékeny nap volt, elvégre jó szerződéseket kötöttem, és egy csomó mindent elintéztem.

A termelékenység annyit tesz, hogy jól csináljuk a dolgokat.

Másnap újult erővel vágoA feladatokat el is lehet osztanik neki. Ezúttal kicsit másképp csinálom a dolgokat. Megint reggel érkezik hozzám egy fontos ügyfél. Most megkérem a recepcióst, hogy fogadja, és kínálja meg minden földi jóval. Addig én gyorsan egyeztetek a vezetőkkel. Az egyeztetés végére mindenki tudja mit kell csinálni aznap.

A tárgyalásra magammal viszem az egyik értékesítőm. Bemutatkoznak egymásnak, és én tulajdonképp fél óra után ki is szabadulok a tárgyalásból. Ők elintézik maguk. Így sem hoz kevesebbet a konyhára, és az ügyfél legalább annyira elégedett.

Viszont nekem van időm megnézni, mit csinál a többi értékesítő. Egyeztetni a HR-essel. Még a következő tárgyalásokat is kiosztom.

Ebéd után megint egyeztetünk a vezetőkkel, kiderül, hogy a marketing és az értékesítés még mindig egymás torkát harapják. Ezúttal nem kívánom helyettük megoldani a helyzetet. Megkérem a marketing vezetőt, hogy egyeztessenek az értékesítőkkel, hogy nekik mire van szükségük. Az értékesítési vezetőt pedig hogy egyeztessen a marketingesekkel, hogy nekik mire van szükségük.

Nyomon lehet követni, ki hogyan teljesítEnnek eredményeképpen a merketingesek betanítják az értékesítőket, hogy hogyan is kell használni ezeket a reklámanyagokat, és ami még fontosabb, hogy az értékesítők létfontosságú adatokat adnak a marketingeseknek, aminek eredményeképp sokkal eredményesebb reklámokat csinálnak a jövőben.

Délután tárgyalásom van egy másik beszállítóval. Ezúttal ezt lepasszolom a beszerzési osztálynak, és pedig elmegyek egy rendezvényre a PR-ossal. Micsoda szerencse, hiszen ott interjút készítenek velem, aminek hatására erősen megnő a cégünk imázsa.

A nap végén frissen és jókedvűen megyek haza. Ha visszanézem ezt a napot, mintha sokkal többet értünk volna el együtt, csapatként. Igazán hatékony volt.

A hatékonyság annyit tesz, hogy a jó dolgokat csináljuk.  

És az igazán hatékony az, ha egy csapatban mindenki termelékeny, és tudja a dolgát.

Hogyan lehet ezt elérni? Ajánlom figyelmedbe a következő tréningünket:

TERMELÉKENYSÉG ÉS CSAPATMUNKA TITKA TRÉNING

  • Hogyan tudod motiválni az embereidet?Hogyan tudod motiválni az embereidet?
  • Hogyan érheted el, hogy az embereid hatékonyabbak és termelékenyebbek legyenek?
  • Mi a titka annak, hogy a vezetőid és beosztottjaik önnállóan cselekedjenek?
  • Hogyan tudod mérni a embereid hatékonyságát és termelékenységét?
  • Honnan tudhatod, melyik embereidben bízhatsz meg?
  • Hogyan lehetsz biztos abban, hogy nem lopnak meg, csapnak be, vagy ha mégis akkor, kik azok, és hogyan szabadulj meg tőlük fájdalom mentesen?
  • Mi a legfőbb csapatépítő erő és Mint vezető/tulajdonos mi a TE szereped ebben?
  • Miért van az, hogy alig lehet találni egy normális embert a munkákra? - Te hogyan tudsz ezen változtatni a cégedben?
  • Milyen emberekre is van valójában szükséged?
  • Mit kell erősítened ahhoz, hogy fejleszteni tudd a meglévő embereid és az újak képességeit – úgy, hogy ez gyakorlatilag nem kerül egy filléredbe sem!
  • Ha leesnek a bevételeid, pontosan mit kell tenned, hogyan kell szervezned, hogy ismét fizetőképesebb legyen a céged?
TOP