A Hubbard Menedzsment Rendszert használók nemzetközi kongresszusa

A kongresszus résztvevőiEgy nemzetközi konferencia Budapesten, ahol 12 országból gyülnek össze azok, akik sikereket értek el a Hubbard Menedzsment Rendszer bevezetésében. Világklasszis előadókat hallgatnak meg válogatott témákban, kérdéseket tehetnek fel és válaszokat kaphatnak bármilyen témakörben. Tovább képezhetik magukat és tájékozódnak a legfrissebb céges képzési eszközöket illetően.

 

prosperity-kogresszus-wh

Kinek szól ez a konferencia?

Azoknak az ügyvezetőknek és munkatársaiknak szól, akik már tanulmányozták a Hubbard Menedzsment Rendszert, valamilyen sikert értek el vele, és további sikereket akarnak elérni.

Valamint azoknak is jó alkalom ez a konferencia, akik szeretnének megismerkedni ezzel a rendszerrel.

Hubbard Menedzsment Rendszer

A Hubbard Menedzsment Rendszer egy jól kidolgozott rendszer, amelyik nagyon céltudatos, következetes ügyvezetőket képez, akik még is megörzik a legfontosabb emberi értékeket, megfelelő bizalmat adnak az embereiknek és jól tudják motiválni őket.

A kongresszus központi részét működőképes, gyakorlati megoldások teszik ki. A részletekben megtanult elemeket egy egész, érthető és gyakorlatban használható rendszerként ismerheted meg. Különösen nagy segítség ez azoknak, akik eddig nem tudták összeilleszteni a tanultakat. Azt is megmutatjuk, hogyan lehet ezt a munkatársak számára elfogadott módszerré tenni.

Az előadók között olyanokat találhatunk, akik sikereket értek el a Hubbard Menedzsment Rendszer gyakorlati használatában. Ők személyesen osztják meg, a sikereikben használt legfontosabb Hubbard gyakorlati irányelveket, módszereket. Nem takargatva a felmerült nehézségeket és azt, hogy hova jutottak ezzel. Megtalálhatók a tanácsadói szakma legjobb előadói is

Jelentkezés

A konferenciára érdemes minél előbb jelentkezni, ezt a részvételi dijak is ösztönzik.

Jelenleg a részvételi dij 27.000 Ft/fő + ÁFA azoknak, akik a WISE tagjai (A WISE az a szervezet, amelyik a profi felhasználókat szervezetbe tömöríti és folyamatos segítséget nyújt a helyes bevezetéshez). Más érdeklődőknek 29.000 Ft Ft/fő + ÁFA a részvételi díj.

Hasznos lehet munkatársakat is elhozni a kongresszusra, hiszen a céges rendszerek nagyon fontos részei a munkatársak, akik egyetértésére és tiszta törekvésére nagy szükség van a sikerhez. Egy igazán jó szervezetben a vezetés és a munkatársak közös cél szerint való működése hihetetlen termelési eredményeket érhet el.

Az előadások között elegendő időt biztosítunk arra, hogy megismerj új embereket, potenciális üzleti lehetőségeket és kapcsolatokat építs más országokban működő, de hasonló gondolkodású emberekkel.

Folyamatosan lesznek köztünk olyanok, akik a nyelvi nehézségeket segítenek áthidalni.

Ez a jelentkezési lap egy értesítést küld nekünk. A tényleges vásárlás és fizetés utána, telefonos egyeztetést követően történik.

A Kongresszus ára jelenleg 27.000 Ft, illetve tagoknak 24.000 Ft.

Nem érdemes várni, hiszen az árak emelkednek

Díjátadó gála

Pénteken este megtartjuk azt az ünnepséget, ahol átadjuk a legjobb gyakorlati alkalmazásoknak járó díjakat, illetve meghallgatjuk a sikereiket (titkaikat). A konferenciák hangulata rendkívűl jó szokott lenni, ahová nyugodtan elhívhatsz bármilyen barátot, partnert, családtagot.

Prosperity Kongresszus jelentkezés

A kongresszus résztvevői

Ez a jelentkezési lap egy értesítést küld nekünk. A tényleges vásárlás és fizetés utána, telefonos egyeztetést követően történik.

A Kongresszus ára jelenleg 27.000 Ft, illetve tagoknak 24.000 Ft.

Nem érdemes várni, hiszen az árak emelkednek

Légy anti-tabu! Beszéljenek rólad, JÓT

Tudod, hogy egy ember fűtőértéke mennyi? Nos, mi se tudjuk, de azt viszont biztosan megfigyeltük, hogy egy jóllakott emberekkel teli teremben egyszerűen meleg van.

Hogy ez miért érdekes? Nos, mi lenne ha nálatok is ilyen tömeg lenne állandóan?

Volt már valaha olyan érzésed, hogy "bárcsak ne adtam volna meg a telefonszámom ennyi vevőnek, állandóan továbbadják a barátaiknak"? Nem a leggyakoribb dolog, hogy egy cégvezető e miatt idegeskedik.

De miért is idegeskedne? Statisztikailag manapság egy ember 22 emberrel osztja meg a rossz élményeit, és csupán 3-al a jót. E szerint sokkal könnyebb hírhedté semmint híressé válni.

És pont ez lehet a fő oka, hogy sokan inkább a reklám személytelen formáját választják, a helyett, hogy vevőikre várnának.

Ez sok esetben egy erősen kiaknázatlan területet hagy a cégeknél, hiszen egy baráti ajánlás messze nagyobb hatással van egy emberre, mint egy TV, rádió vagy újság reklám, vagy akár egy óriásplakát.

De mégis hogyan tudod elérni, hogy a vevőid egyáltalán beszéljenek rólad, és ha már beszélnek, akkor jót mondjanak?

Ennek mestere olasz előadónk, Pier Paderni, aki konkrét esettanulmányokon keresztül téged is beavat annak titkába, hogyan aknázd ki ezt a területet.

Mit ért el ezen a téren Pier?

Nos, amikor Pier legutóbb tartotta ezt a tréninget, olyan gyorsan kellett beszélnie, hogy 9 óra alatt a végére érjen, hogy a tolmács majdnem berekedt.

Előbb bemutatta mit ért el egy kis 3 fős kertészetnél, amiből egy több száz fős céget épített, amelyek a látogatottsága hétvégente több tízezer volt.

Majd bemutatta mit tudott kezdeni Olaszország egyik legnagyobb bevásárló központjával. Jelenleg ez az az olasz bevásárló központ, amely a többiekkel szemben nem bezárja a boltjait, hanem sorra nyitja az újakat.

Pier nagyon egyenes és nem kertel. Pontos számokat mutat be, és a pontos teendőket amikkel ezeket a számokat és eredményeket elérte.

Mennyit ér egy 9 órás tréning?

És főleg, mennyit ér egy 4 órás tréning?

Nos, mindenkinek annyit, amennyit ennyi idő alatt képes lejegyzetelni, megérteni, és aztán alkalmazni.

Mi sok éves tapasztalatunk után tudjuk azt, hogy nem lesz valaki mester egy nap alatt.

Ezért is adunk egy távirányítót Pierhez, hogy le tudd állítani, végig tudd gondolni mit is mond. Ki tudd dolgozni hogyan is lehet a te esetedben ezt alkalmazni. És lehetőséget biztosítunk arra is, hogy személyes segítséget kapj mindezekben.

A Nagykapu a vevőd szívéhez

A konkurenciád talán ebben a pillanatban is a te ügyfeleidet hívogatja! Hamarosan ez cseppet sem fog zavarni!

A napjainkban az értékesítés egyre újabb kihívásokkal szembesül:

  • Az ügyfél köröd folyamatos csábításnak van kitéve a konkurencia részéről.
  • Az árharc soha nem látott mélységekbe vitte a termékek haszonkulcsát.
  • Évről évre szűkül az árrésed, csökken a nyereséged.
  • A legjobb embereidet, kollégáidat állásajánlatokkal bombázzák más cégek, fejvadászok.
  • A gazdasági helyzetet pedig ne is említsük...

Ilyen kihívások mellett mit kell tenned az értékesítésed stabilan tartásához?

Az eladási technikák ismerete nagyjából 10%-ban határozza meg az eladások sikerét. A megnyerő személyiséged szintén hozhat egy 20-ast. De mi a döntő 70%?

Az eladási sikered 70%-ban 1 dolgon múlik. A legtöbb oktatáson mégis a “kiskapukat” tanítják.

Akik használni kezdték amit Marc tanított,

  • zsigerből hozzák az értékesítési eredményeket
  • vevőik jobban kötődnek hozzájuk
  • havi 3-4 százezerrel nőtt a 
jutalékuk

„Brutál jó volt, mindent tudok használni belőle. Az eladás csúcsát ismertem meg. Eldöntöttem, hogy ezt gyakorolni kell mert működik, és csak ennyi kell az eladáshoz. Feltétlenül érdemes volt eljönnöm. Marc egy kiváló előadó, aki az idő rövidségét is tudta ellensúlyozni egy elképesztő tempóval.”

Dienes Attila

Ez egy „próba tréning”, hogy komolyabb képzési befektetés előtt láthassák az érdeklődő cégveze-tők, érdemes-e velünk együtt dolgozniuk.

Eszünk ágában sincs megtiltani olyan értékesítők vagy értékesítési vezetők részvételét, akik még ha tetszik is nekik, akkor sem tudnák meg-engedni maguknak komolyabb képzési programjainkat.

Azok a cégvezetők - akik milliárdos forgalmú cégeket építettek fel - pontosan tudják, hogy a csapatuk tudása és képzettsége mennyit hozott ebből.

A Manchester United most - 26 év után - távozott menedzsere, Sir Alex Ferguson, minden heti 3 óra termelés mögé napi 6 óra tréninget tartott. És a száz milliárdos bevételéhez befektetett ideje és energiája majd fele a felkészülésre fordítódik. De említhetnénk akár a Barcelonát, Bayern Münchent vagy bármelyik élcsapatot.

Ez számunkra is jó tesztje annak, hogy megállapíthassuk kinek tudunk mi segíteni, és ki az akinek mi nem tudunk.

Értékesítési Akadémia - ahol jó értékesítőt faragunk belőled

Az Értékesítési Akadémia egy egész éves program havi rendszerességgel tartott képzésekkel, amely vezetőknek, értékesítőknek, hálózatépítőknek vagy éppen ügyfélszolgálatosoknak segít munkájukban hatékonyabbá és sikeresebbé válni azáltal, hogy kipróbált, működő módszereket tesz elérhetővé, és azokat be is gyakoroltatja.

EGYETLEN DOLOG SZÁMÍT, JOBBAN MENNEK A DOLGAID, VAGY SEM?

Gondolj bele egy pillanatra: Az összes jövőbeli bevételed az ügyfeleid fejében fog megszületni. A mi dolgunk megmutatni, hogyan érd el, hogy minél előnyösebben és minél többet gondoljanak rád. Ez minden értékesítő legfőbb mércéje. Ettől függ a fizetése és a státusza.

Mivel profiknak szolgáltatunk profi előadókkal, munkánk hatékonyságát csak egyféleképpen tudjuk megítélni: jobban mennek a dolgaid azután, hogy nálunk jártál, vagy csak az idődet raboltuk?

Tanulóink 75-80%-a korábbi tanfolyami részvevőink ajánlása révén jut el hozzánk. Ez pedig a mi mércénk, és elégedettek vagyunk vele.

Mi a képzés formája?

Képzéseink - hogy ne vonjuk el a munkától fölöslegesen vendégeinket - igen intenzívek. Tréningjeink zöme az elméleti és gyakorlati oktatással havonta egy-egy napot vesz igénybe vendégeinktől.

Kik az előadók?

Neves, nemzetközileg elismert kereskedelmi tanácsadók, akik évtizedek óta bizonyították tudásukat a kiskereskedők, MLM- és nagykereskedő hálózatok, illetve kormányszintű kereskedelmi szervezetek hatékonyabbá tételében.

Jelenleg a következő előadókkat dolgozunk együtt:

Patrick Valtin - Az amerikai feketeöves úriember

A University of South Carolina üzleti karának, a Moore School of Business Nemzetközi Üzleti Tanácsadó Tanácsának tagja. Nemzetközileg elismert előadó, akinek értékesítésről szóló képzésein, több mint 80.000 ember vett részt.

Pier Paderni - Yoda mester, avagy az olasz üstökös

Az olaszországi HCA-hálózat alapító tagja és szakmai tanácsadó testületének tagja. Az olasz televíziókban számos saját műsora fut jelenleg is az ember és a hatékonyság témájában. 30 éve dolgozik különféle cégek felvirágoztatásán - világszerte.

Marc De Turck - Akinek a vállán akár kormányok is megpihenhetnek, a belga tank

A belga, a bolgár és a surinami kormány és több tucat multinacionális cég kiemelt tanácsadója. Évek óta nagy sikerrel szolgáltatott Freeboss programja lehetővé teszi a vezetőknek, hogy kiszabadulhassanak saját cégükből.

Mårten Runow - A komédiás svéd acél

Mårten teljes múltja színtiszta értékesítés. U-MAN nevű cége több mint 100 millió dollár értékben adott el szolgáltatásokat és a Performia nevű cége 7 év alatt körülbelül 55 millió dollár értékben adott el. Minden cég, aminek valaha szolgáltatott, megnövelte az eladásait.

Miről lehet itt tanulni?

Többek között: az ügyfélkör megtartásáról, befagyott vagy leosztott piacok beindításáról, nehéz vevők meghódításáról, a meggyőzés kihagyott lépéseiről, hosszútávú kapcsolatok kialakításáról, az internetes marketingről és eladásról - igen gyakorlatias megközelítésben.

    Itt egy lista azokról a dolgokról, amelyekre tréningjeink során módszereket kapsz:
  • Új, komoly vevők szerzése
  • Lélekjelenlét építés
  • Értékesítői sasszem
  • Tárgyalási pozíció szerzés
  • Bizalom elnyerése
  • Hitelesség kiaknázása
  • Konkurencia kezelése
  • Ár-alku
  • Lezárás
  • Ne neked kelljen eladni, hanem tőled akarjanak vásárolni

Mire ne számíts?

A piacnak és vevőknek mára elege van a megalázóan hatásvadász reklámokból, túlzásokból, rajtuk élesben "tesztelt" értékesítői trükkökből. Te sem szereted, ha így próbálnak eladni valamit neked.

Vevőidnek rövid- és hosszútávon a személyes figyelmedre, a segítségedre, szakértelmedre és persze a korrekt szolgáltatásaidra van szüksége.

Ennek megfelelően előadóink általában és a konkrét szituációk kezelésére vonatkozóan is a személyes képességek növelésére helyezik a hangsúlyt. Mivel trénereink rendszeresen visszatérnek, bármikor személyes tanácsot kérhetsz tőlük aktuális problémáidra.

De számíts arra sem, hogy nélküled fogjuk kitalálni a megoldásokat a nehézségeidre, vagy hogy elfogadjuk azt, ha a körülmények nehézségeire hivatkozol.

Aki a piac nyomásától, a konkurencia erejétől és az általános gazdasági helyzettől teszi függővé a sikereit, fel is teheti a kezét. Törülköző be, meccs lefújva. Ha valaki szeret a külső körülményekre mutogatni, köszönjük az őszinteségét, de jobb, ha nem fecséreli ránk az idejét, neki még mi sem tudunk segíteni. Ajánljuk a "Trükkös Ügyfélmegvezetés No1" és a "120%-osan Tuti Lezárás" tanfolyamokat. Hátha bejön neki valamelyik ügyes húzás. Mi nem ebben utazunk.

Egy eladás és a hosszú távú vevő-értékesítő kapcsolat alapja a bizalom, a megértés, a képesség a segítségre. És mi abban segítünk, hogy ezekben legyél jó. Nagyon-nagyon jó. A vevőid szerint is.

TOP